Diskuse

Vlk v županu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nebydlíte náááhodou ve Vršovicích? Tam jsem totiž potkala Ramba, co zařval hrozným hlasem, až jsem se otřásla strachem, a k nohám mu přiběhl malinkatej jorkšírek

0 0
možnosti
IL

I45v39a41n61a 66L28a91n72c76e

18. 5. 2023 12:49

Vy jste mne rozesmála a opravdu to nebylo o psech. Měli jsme čivavu: Rambo a to byste se divila, jak byl statečný. Každého, kdo odcházel z našeho domu, vyprovázel zlým štěkotem. Nebyl pohostinný, říkal jim: už vypadni.

0 0
možnosti
Foto

Nakoukl jsem, jestli tu není nějaké kompro na našeho kolegu Davida Vlka.... ale musím říct, že nelituji a pobavil jsem se :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 580x
Narodila jsem se jako Husákovo dítě na Náchodsku. Praha mne spolkla natrvalo, až když ve školách visela fotka Václava Havla velmi pevně. Denním chlebem je mi profese fyziofitnesstrenérky a fitnessinstruktorky. Jsem organizátorka sportovních víkendu, táborů, milovnice své profese, života, hor - s lany i bez, švadlena, aranžérka, zednice, řidička traktoru, uklízečka, pradlena, kuchařka, prořízlá pusa, ale hlavně máma dvou dětí.

Seznam rubrik