Diskuse

Ty číčo!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tereza, jedině Tereza... ta nám tu ještě scházelaR^;-D Povedenej vejkend přeje dosti už zralej blogerskej děd!

0 0
možnosti
ND

Hmmm, já když jsem sestupovala ze schodů o francberli, tak na mě probíhající školák zahulakal, jdi domu, bábo... No, odezvy jsem schopná nebyla...

0 0
možnosti
Foto

J45a86n 70Š43i95k

10. 12. 2021 5:29

Náhodou, mě se bába líbí, to je takový hrdý titul. Na mě malý synovec vybafl dědo, když mi bylo padesát a taky se mi to líbilo :-) Ale to platí jen od dětí. Když Vás jednou potkám já, tak Vám řeknu dámo

0 0
možnosti
ZH

Třeba to má úplně jinak. Já si plánuju, až budu ještě starší, že si koupím hůl. Sednu si na lavičku v parku, kde chodí dost lidí. Až půjde kolem někdo mladej, přetáhnu ho tou holí a řeknu mu: "Ty hajzle!" On se jistě ohradí, že co jako, co mi udělal a tak. Na to mu řeknu: "Seš mladej a ještě drzej!" a přetáhnu ho ještě jednou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 580x
Narodila jsem se jako Husákovo dítě na Náchodsku. Praha mne spolkla natrvalo, až když ve školách visela fotka Václava Havla velmi pevně. Denním chlebem je mi profese fyziofitnesstrenérky a fitnessinstruktorky. Jsem organizátorka sportovních víkendu, táborů, milovnice své profese, života, hor - s lany i bez, švadlena, aranžérka, zednice, řidička traktoru, uklízečka, pradlena, kuchařka, prořízlá pusa, ale hlavně máma dvou dětí.

Seznam rubrik