Kuřátka

9. 06. 2018 9:26:12
Narvaná tramvaj, dvě slečny - vystylovaná kuřátka. Jejich rozhovor ve vysoké tónině se fakt přeslechnout nedal. Byla jsem obohacena a zároveň sebou zklamána, že nežiji život naplno. Ale teď už vím, kam na nehty, řasy, prsa...

Kolik ještě zastávek, proboha? Zaklínám se, ať jsou v tašce sluchátka. Prd! Tak studie. Jedno kuřátko napudrované tak, že by si rokoko před ním sedlo na zadek. Na těch kartáčích, kde jsou normálně řasy, mělo třpytky. Musím si držet čepici - až mrkne, přijde vichřice. V místech, kde má normální smrtelník obočí, mělo kuřátko namalovaný logo Nike, jen obráceně. Asi fanynka. Koukla na mě! Asi jsem ucukla. Uvědomila jsem si, že na ni čumím, jako bych hledala vši. No a? Fakt tam nemá chlupy!

Pařátky? Napočítala jsem čtyři barvy na jednom nehtu+třpytky+kytička. Být Japonka, už si to miniaturní dílko fotím. Jak asi loupe brambory? Ta délka nehtů jí nemohla ani dovolit sevřít pěst. Vidím ji nešťastnou nad drobnýma v obchodě. Jak tam hrabe potupně v misce s mincema a nemůže je nabrat. Fronta za ní nervózně prešlapuje, tak zahraje frajerku, hodí blonďatou hlavinkou a nechá dýško.

Kuřátka, no. Sotva se vylíhla, už makaj na skořápce. Proč tak moc? Tohle není líčení, to je maska! Karneval! Jedno kuře jde za kartáč a druhý za Střihorukýho Edvarda. Prsa dmoucí. Jasný, tak zítra jde jedno za Krkonoše a druhé, vau, za Himálaje! Podle hadrů jsem ale karneval vyloučila.

Tak něco schovávaj? Sebe? Bojí se přiznat do zrcadla svoje Já? Loví kohouty na skořápku? Kohout primitiv si nabrnkne plodné kuřátko, v divoké noci lítaj řasy, nehty, silikony vzduchem a ráno hned po kykyryký kohout čumí, co si to nabrnk za vypelichanou slepici. Kurnik šopa! Načapal se.

Jaká budou, až jim křídla dorostou? Kuřata na grilu vyhlášených pláží. Zobající bobule, aby tuhle pod křidýlkem zhubla deko. Kvokat o vodzejtřkový dietě s tučnou žížalou v zobáku. Na bidýlku s matrací Dormeo si budou válet biskupa a žrát v telce drasťák O kohoutkovi a slepičče. A za kurníkem jim zatím běží seriál Život.

Kuřátka! Utíkejte, ať ho stihnete, než skončíte na paprice! Já mám prostě radši opravdový kuře na paprice!

Autor: Terezie Čerbáková | sobota 9.6.2018 9:26 | karma článku: 22.89 | přečteno: 955x

Další články blogera

Terezie Čerbáková

Volvo, traktor a kočárek

Bylo mu už dvacet pět let, když ho můj muž adoptoval. Stal se hrdým otcem. Každý se ho ptal, jak k němu přišel. Všude s ním byl středem pozornosti. Pečoval o něho s mateřskou láskou. Dodnes je to jeho miláček.

24.5.2023 v 22:22 | Karma článku: 8.06 | Přečteno: 400 | Diskuse

Terezie Čerbáková

Vlk v županu

Wiki je děsně chytrá holka. Ví všechno o kynologii. Takže jako ví všechno o psech. Já jsem teda spíš odbornice na to kino. Ale náhodou i psa poznám. Wiki, teda celým jménem Wikipedie, říká, že předchůdcem psa je vlk obecný.

17.5.2023 v 22:01 | Karma článku: 9.87 | Přečteno: 275 | Diskuse

Terezie Čerbáková

Láska v knedlíku

Sedím na lavičce před kostelem a věřím. Věřím, že po mši konečně všichni vyjdou. Zatím vyšel jen holub domácí a šněruje si to ke mně. Hlava mu jede v rytmu techno music a s každým krokem vyťukává zobákem do vzduchu morseovku.

13.1.2022 v 22:53 | Karma článku: 14.65 | Přečteno: 401 | Diskuse

Terezie Čerbáková

Ty číčo!

Obdržela jsem titul Ty Číčo! Na ulici. Za nic. Na chvíli jsem skoprněla a zmohla se jen na vyrazné: Prosím? Kolíbajicí se seniorka si jen odplivla pres rameno: Seš číča! A kolíbala se dál. Slyšela jsem dobře. Fakt tam bylo P!

9.12.2021 v 21:23 | Karma článku: 18.89 | Přečteno: 943 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.20 | Přečteno: 329 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.13 | Přečteno: 288 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 507 | Diskuse
Počet článků 16 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 580

Narodila jsem se jako Husákovo dítě na Náchodsku. Praha mne spolkla natrvalo, až když ve školách visela fotka Václava Havla velmi pevně. Denním chlebem je mi profese fyziofitnesstrenérky a fitnessinstruktorky. Jsem organizátorka sportovních víkendu, táborů, milovnice své profese, života, hor - s lany i bez, švadlena, aranžérka, zednice, řidička traktoru, uklízečka, pradlena, kuchařka, prořízlá pusa, ale hlavně máma dvou dětí.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...